Cine sunt cei de la SaveTheDate? După cum ne indică numele, ei sunt cei care se vor asigura că totul este bine planificat și pregătit pentru nunta voastră. Ei își asumă responsabilitatea pentru orice aspect creativ, tehnic sau logistic. Cu toate că event planning este un serviciu nou în România, experiența de peste 10 ani în cadrul evenimentelor a celor doi băieți de la SaveTheDate își spune cuvântul atunci când vorbești cu ei despre nunți. Când ești în aceeași cameră cu un DJ cu experiență în domeniu și un organizator de baluri de absolvire, subiectul planificării unei nunți devine fără doar și poate subiectul principal al întâlnirii. Și uite așa am aflat despre parcursul lor, începând cu muzică și baluri și ajungând la event planning și mai apoi la logistică pentru evenimente.
De ce spunem că SaveTheDate este un concept modern? Ei bine, pentru că echipa se va ocupa în întregime de nunta voastră. Se deosebesc de event planning-ul obișnuit prin diversitatea serviciilor pe care le oferă - 49 la număr, mai exact sau chiar mai multe. Când mi-au spus asta, am zis scurt și în șoaptă: “Wow!” - nu mi-a venit să cred că doi băieți talentați au luat frâiele în mână și au construit un mediu, o rețea serioasă de servicii în industria nunțiilor. Și mai mult decât atât, le-am apreciat spiritul antreprenorial și dorința de a crește și de a construi cu mâna lor un adevărat “imperiu” al serviciilor pentru nuntă.
Bineînțeles că am fost curioasă să știu care sunt câteva dintre serviciile de care dispun din cele peste 49. “Sunet și lumini”, mi-au comunicat. Iar după o pauză scurtă în care probabil s-a văzut că n-am știut ce să întreb, au continuat “avem propriile echipamente de sunet/ lumini, scenă, ecran LED. Pe lângă acestea ne-am îndreptat atenția și înspre asigurarea de efecte speciale, cât de mult entertainment poate fi pe o scenă goală? Artificii de interior/exterior, fumul greu, porumbei și chiar mașina de baloane pot lucra împreună la a asigura o atmosferă atrăgătoare și mai mult, pot pune în valoare formația de pe scenă.”
Ce mi-am dat seama în acel moment a fost că habar nu aveam de cât de multe lucruri e nevoie doar pentru asigurarea unui singur moment pentru scenă. Și cred că poate și voi v-ați lovit deja de acest amalgam de lucruri care trebuie decise și stabilite, mai bine zis cunoscute din timp. Le-am prezentat următoarea situație băieților de la SaveTheDate: să zicem că vreau să am muzică live, dar sunt nehotărâtă între un band și un saxofonist pentru o atmosferă mai jazz, dar pentru că știu că momentele lor nu vor dura toată seară aș vrea să am și un DJ care să întrețină atmosfera pe parcursul serii. “Ce îmi recomandați să fac?” i-am întrebat eu. Desigur că este un scenariu supozabil și că pentru a îmi da un răspuns calculat, mai întâi trebuie să avem câteva discuții despre ce ne dorim ca și cuplu pentru nunta noastră, ce așteptări avem, ce idei și ce buget ne dorim să investim. Așa că fără prea mult efort, am deschis discuția despre procesul lor pentru organizarea unei nunți.
De unde începe colaborarea, care sunt primele sfaturi pentru miri, ce vreți să aflați în prima ședință? “E important să ne cunoaștem la început. Să aflăm care sunt dorințele mirilor pentru organizarea evenimentului lor. În a doua întâlnire vom veni pregătiți și le vom prezenta viziunea pe care noi o avem conform cerințelor lor. Ulterior în funcție de complexitatea evenimentelor vor avea loc mai multe discuții, față în față sau telefonic pentru a ne asigura că totul este pus la punct pentru ziua evenimentului.” Simplu, organizat și la obiect - sunt cuvintele cheie prin care aș putea sintetiza răspunsul lor. Și totuși mi-am dorit să aflu mai mult. Mai ales cum de multe ori, luarea unor decizii poate fi împovărătoare atunci când planifici..
Cum abordați comunicarea cu mirii astfel încât să nu fie stresant pentru ei? - a fost întrebarea care a urmat, răspicată aproape fără suflu. Răspunsul lor m-a făcut să zâmbesc, pentru că era exact ce îmi doream să aud: “Este crucial ca de la prima întâlnire să le transmiți mirilor siguranța și certitudinea că lucrurile vor arăta așa cum își doresc ei, doar că mai bine.” Mi-au mai spus apoi că principalele elemente de care țin cont întotdeauna și care i-au ghidat în profesia lor de la începuturi - până acum sunt promptitudinea și seriozitatea - “aceste două aspecte dau încredere clienților.”
Am reușit să obțin de la planificatorii noștri trei lucruri pe care ei le consideră importante și de care cuplurile ar fi avantajate dacă ar vrea să țină seama de ele. Primul lucru atunci când îți organizezi nunta este să încerci pe cât posibil să te încadrezi în bugetul stabilit luând în considerare toate eventualele cheltuieli. Al doilea lucru de care să ții seama este să îți planifici nunta în cel mai mic detaliu încă de pe la început, pentru a avea totul sub control și a nu lua decizii pripite în ziua sau în apropierea zilei nunții. Al treilea lucru de care trebuie sa tineti seama este să nu vă stresați singuri cu toate pregătirile și să apelați la cineva de specialitate, cu experiență, care să vă ghideze pașii și să structureze treburile pentru un eveniment reușit.
“Nunta este despre cuplu”, mi-au spus cu o forță greu de descris în cuvinte cei de la SaveTheDate. Și uite așa discuția noastră s-a apropiat de sfârșit, lăsându-mă cu o temă de gândire, de reflectare, pe care v-o las și vouă aici scrisă:
Nunta nu este despre ce spune lumea, dacă muzica a fost pe placul mătușii sau mâncarea pe placul verișorului. Cine va participa la nunta voastră din tot sufletul, se va bucura doar pentru că a putut să vă fie alături. Trăiți-vă momentul, este păcat să petreceți cea mai frumoasă noapte din viața voastră cu grija satisfacerii celorlalți.
Optați pentru un event planner, it’s worth it! Vă puteți bucura în acest fel și de planificarea nunții având la dispoziție un proces simplificat cu opțiuni pe masă, lăsându-i pe event planners să vă facă viața mai ușoară. Ei își îndeplinesc partea lor și sunt împliniți că fac ceea ce le place, iar voi sunteți relaxați și aveți organizarea în ordine.
Pe cei de la SaveTheDate îi găsiți în Constanța și în Bucuresti și le puteți comunica dorințele pe Nunta cruntă prin formularul de contact.
Alătură-te comunității
Ești în căutare de inspirație? Articole, sfaturi, idei, poze și o întreagă comunitate te așteaptă. #nuntacrunta
Blog
Instagram
Facebook
Pinterest
Urmărește-ne
Ești în căutare de inspirație? Articole, sfaturi, idei, poze și o întreagă comunitate te așteaptă. #nuntacrunta